fredag 22 juli 2011

seriös oxå.. :)

1. vad heter du? jennie viola isaksson
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? typ något långt och ovanligt :o.. 
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? det vill jag inte säga här alltså.. hahah
4. vilket stjärntecken är du? vågen
5. vilken årgång är du? 97
6. vart bor du? faluuuun 
7. bott utomlands? nä
8. flyttat antal gånger? 5 ggr typ  
9. vart skulle du vilja bo? jag vne, trivs bra här. 
10. vilken skolklass? börjar 8:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? miljonär

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.71 typ. .
2. hur mycket väger du? no idea
3. hårfärg och frisyr? blont, (brunett egentligen) typ lockit/vågit hår. KORT ! 
4. ögonfärg? blågrönt, typ den ändras ? :s.
5. mest nöjd med? magen, HAAHAHA 
6. minst nöjd med? allt det andra
7. skostorlek? 37/38
8. glasögon? brukar låna min mammas när jag har rulit
9. har du några piercingar/tatueringar? 5 i öronen, näsan & överläppen

FAVORITER
1. filmer? tycker om star wars jag 
2. låtar? mycket du.. 
3. årstider: S O M M A R ! 
4. mat/dryck? jag äter inet så mke längre HAHA ? oboy <3 
5. djur? misse,, ;c 
6. färg? rosa, (a)  
7. parfym ? babydoll .. ;) 
8. tv-program? rulit
9. ämne i skolan? körv 
10. sysselsättning? fotboll, kompisaaaaaaaaaaer 

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? no one
2. vad använder du just nu för skor? tygskor 
3. favoritfärg på kläder? rosa, vitt, turkos.. blå svart, osv
4. favoritmaterial på kläder? gärna inte sten eller något :) 
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Å FÖR MKE :( 
6. favoritaffärer? gina , h&m, newyorker, 
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ska jag veta de ? inte så mke iaf. 
8. favoritmärke? kbry. 
9. vad har du för byxstorlek? avne, 
10. vad har du för tröjstorlek? tiwep, XXXXL 

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet. 
2. vilken färg på tapeterna? vitt, å en fond vägg som är typ, lila svart å silvrig ? 
3. vilka färger går rummet i i övrigt? åmajgash
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen :***
5. vad vill du ändra där inne? tiwep ingenting
6. vad har du där inne av följande: 
a) tv? yes
b) video/dvd? ps2
c) dator? inte just nualltså
d) stereo? yes, fast inte inkopplad :d
e) telefon? min mobil :$ ? 
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? en fkn parkering & träd
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter i mitt fönster å tänker om jag ska hoppa.. nat :c 
9. vem förutom du brukar sova i din säng? aso min pappa ? nej men jag, å mina kuddar <3 . 
10. favoritpryl i rummet? min speegel <3 

BLANDAT
1. vad heter din morfar? ja du , sven-ingvar ? adu jag vet inte. 
2. var har du i din: 
a) jackficka just nu? har ingen jacka, daaaah
b) skolväska just nu? skol väska ? , iaf typ bara ett busskort . :) 
c) handväska eller liknande just nu? sådana ting använder ej jag, 
3. vad är du beroende av? mig själv :) ? 
4. vilket land kommer du i från? typ, en öde ö mitt ute i havet... :) 
5. vilken sorts lypsyl använder du? använder inte sååånt :) 
6. vad tror du på? gud förfan
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? noone :) 
8. vad köpte du senast? DJUNGELVRÅL <3 
9. har du nåt husdjur? nej.. MEN GE MIG EN KATT :c 
10. vad bor du i? en toalett :) 

GREJER
plånbok:  ahaaa ? 
tandborste: EN ROSA (a)
smycken: aja har sånt ja, 
solglasögon: - HAHA nej :c 
underkläder: kallingar ffs
nagellack: - asånt luktar najs :) 

3 kommentarer:

lina sa...

Var tog du dina piercingar ? och hur mycket kostade dem ? :)

Anonym sa...

Create the right conditions for connections to thrive.
During this phase the risk of failure is very high and many businesses simply don't survive to reach first stage.
Let's say that you have designed your strategic planning
process, defined your company's purpose and established a
long-term objective.

Here is my web-site: small business

Anonym sa...

Hey! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?
I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?


my homepage: black mold in shower ceiling